Hedda Rosendahl

Gott mellanmål♡

Allmänt, Mat Permalink2
 

Hej♡
Smoothie är kan man säga det bästa mellanmålet som finns, det är nyttigt och framför allt gott! Dessutom blir iallafall jag mätt av en smoothie på eftermiddagen.
Det är någonting jag verkligen tipsar, en smoothie till mellanmål!
 
Brukar ni äta mellanmål?
 
//Hedda♡♡
#1 - - Heddas läsare ; D:

Alltid, smoothie både till frukost och Mellis! Vilken är din favvo smoothie? Min är Blåbär

Svar: Ja, jag älskar också blåbär. Fast jag skulle nog säga blåbär och hallon!♡
Hedda Rosendahl

#2 - - LIsa:

Smoothie är faktiskt bland det godaste jag vet. Och tur är brukar Fanny ibland göra smoothie till oss alla till frukost på helgerna. Jag tycker att det är jobbigt att äta på mornarna, men en lite smoothie slinker så lätt och gott ner!

Svar: Ja :)
Hedda Rosendahl

Till top